Гарантія

Гарантія

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання

Гарантійний термін експлуатації кухонних меблів для громадських приміщень (закладів загального харчування) - 18 місяців, і для побутових приміщень - 24 місяці.

Недоліки меблів, виявлені протягом гарантійного терміну, за винятком тих, які виникли не з вини продавця (наприклад, в разі порушення покупцем правил експлуатації меблевих виробів) або про які покупець був попереджений заздалегідь, до передачі меблів, будуть безкоштовно усунені.

Протягом дії гарантійних зобов'язань Продавець зобов'язується в об'єктивно можливий мінімальний термін після виявлення покупцем браку здійснити ремонт або заміну дефектних частин виробу.

Експлуатація меблів визнається неправильною, якщо є достатні підстави стверджувати, що меблі або її окремі поверхні були піддані механічним, термічним впливам, впливу води або пари, дії агресивних засобів або барвників і інше, в результаті чого в місцях впливу з'явилися пошкодження.

Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:

  • закінчення гарантійного терміну;

  • невиконання правил, умов та рекомендацій по експлуатації меблів;

  • наявності на виробі механічних пошкоджень і дефектів, слідів стороннього втручання у виріб, що виникають в результаті неправильної експлуатації, некваліфікованого складання, ремонту і транспортування;

  • перевищення допустимих навантажень на виріб;

  • нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача;

  • нанесення шкоди виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т. д .;

  • гарантійні зобов'язання не поширюються на здуття покриття (ламінату, плівки, шпону, ЛКП) в результаті неправильної експлуатації меблів (наприклад, під впливом води або пари, високої температури, сильних джерел випромінювання і т.п.);

  • нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;

  • використання виробу в виробничих цілях;

  • при наявності на поверхнях фасадів механічних пошкоджень, впливу високої температури або слідів впливу хімічних речовин, попадання великого об'єму рідини на фасади і т. д .;

  • наявності пошкоджень, про яких замовник знав перед покупкою і отримав додаткову знижку;

  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок природного зносу виробу (подряпини і зміна кольору);

  • якщо виріб було піддано подальшій технологічній обробці;

  • використання виробу не за призначенням;

  • псування виробу під впливом непереборної сили (пожежа, затоплення та ін. стихійні лиха);

  • при порушенні умов зберігання і самостійного транспортування;

  • при самостійному не кваліфікованому складанні виробів;

  • при неправильному використанні механізмів трансформації, висування і механізмів відкривання-закривання;

  • виявлення тріщин на склі і вітражах після приймання меблів;

  • ремонту меблів і техніки не уповноваженими на це особами, її розбирання і інших, непередбачених інструкціями втручань;

  • пошкоджень, викликаних екстремальними кліматичними умовами при транспортуванні, зберіганні і експлуатації;

  • внесення виправлень тексту договору і його додатків;

  • блокування рухомих елементів виробів при попаданні у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів і дрібних деталей одягу;

  • перегрів-деформація пристінкового профілю і стінової панелі в місті підвищеної температури (газова плита або варочна панель).

Виробничими дефектами виробу не є:

  • особливості, зумовлені фактурою матеріалу або стилем виробу, такі як незначні (не впадають в очі) колірні відмінності або відмінності текстури елементів виробу;

  • незначні кольорові відміни елементів виробів від зразків, представлених в каталогах та інших друкованих виробах, обумовлюється особливостями поліграфії;

  • незначні кольорові відміни елементів виробів від зразків, виставлених в торгових точках, оскільки колір поверхонь в процесі зберігання і експлуатації може змінюватися;

  • за вказаних вище причин, не є дефектом розбіжність за кольором з придбаними раніше меблями елементів на заміну або елементів за додатковими замовленнями;

  • звичайне стирання покриття в місцях частого дотику;

  • ослаблення з'єднань, зниження рухливості петель і замків, зміна ходу дверей і ящиків в процесі постійного використання, викликані відсутністю догляду за виробом;

  • незначні відмінності у відтінках кольору і відмінності малюнка корпусу і фасадів;

  • колірні зміни, які виникають в результаті зовнішнього фізичного і хімічного впливів, в процесі зберігання і

експлуатації кухонних меблів;

- натуральні зміни, що відбуваються в дереві (наприклад: зміна відтінку деревини або блиску лаку підчас експлуатації);

  • різниця відтінків дерев'яних елементів, якщо це дефект натуральної структури деревини або різних сортів деревини використаної для виготовлення виробу;

  • незначна різниця в кольорі, пов'язана з різним поглинанням барвників в деревину;

  • характерні властивості породи дерева, такі як структура, здорові сучки, вкраплення;

  • натуральні «дефекти» спеціально використані у виробі, про яких замовник був поінформований заздалегідь (наприклад: великі сучки);

  • поступова зміна кольору натурального шпону під впливом сонячного світла;

  • відсутність безперервності структури шпону між окремими фасадами;

  • натуральні тріщини на шпоні як наслідок його специфіки;

  • нерівномірна структура деревини;

  • натуральна різниця у відтінках шпону для окремих фасадів і панелей;

Увага:

  • Виконуючи вимоги і рекомендації даної інструкції, Ви зможете завжди підтримувати в найкращому стані всі елементи Ваших кухонних меблів.

  • Виробник не несе відповідальності за дефекти, що виникли в результаті неправильної експлуатації, самостійного транспортування і зберігання кухонних меблів.

  • Кухонні меблі з дефектами, що виникли з вини покупця (поломки в результаті навантажень, забруднення, неналежної експлуатації тощо), можуть бути оновлені або відремонтовані за рахунок покупця. Відтінок і фактура меблів можуть відрізнятися від зразка в виставковому залі.

  • Виробник залишає за собою право внесення конструктивних змін, що не погіршують зовнішній вигляд виробів і їх експлуатаційні якості.

  • Не використовуйте несправне обладнання і не намагайтеся ремонтувати його самостійно.

  • Недотримання вищевикладених вимог і рекомендацій даної інструкції по експлуатації та догляду за меблями і технікою, що спричинило виникнення дефектів меблевого виробу в цілому, є підставою втрати права на гарантійне обслуговування.

  • Переробка бракованих виробів за рахунок Виробника і гарантія не поширюються на фасади та деталі з видимими механічними пошкодженнями і пошкодженнями, що виникли внаслідок порушення правил експлуатації.

  • Недотримання Правил експлуатації може призвести до скорочення терміну служби і передчасного виходу з ладу елементів меблів.




Element 2

О н л а й н Д е м о н с т р а ц і я